[Us] Политически истории

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Tue Jan 3 14:24:54 EET 2017

Нямам вътрешна информация за количеството записали се хора в "Да,
България", за където почнах да се ослушвам да се очленя, но мога да
подпитам. Благодаря ти за инфото иначе!

Що се отнася до даренията за Лаба, последната година са около 1200, без
някой да е повдигал политически въпроси покрай това, тъй че вероятно сме
окей с това. Или не?