[Us] Печалбата от лавката

Vasil Kolev vasil at ludost.net
Thu Jan 5 20:24:43 EET 2017

... Има денонощен до лаба? Къде, тва можеше да е животоспасяващо :)

Иначе, остава въпросът защо е така това с печалбата. Не знам струва ли
си да се прави засичане, да речем един месец да се гледа колко расте
касичката и колко намалява стоката, за да се види кое/как/по кое време
се забравя, или просто да го downscale-нем до бира и мате.

За outsource - не знам кой можем да навием за такова нещо, особено при
текущите ни резултати.