[Us] initLab - CoderDojo

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Sat Jan 21 11:08:20 EET 2017

Привет,

Качена е информация за курса в календара за съответните дати.

Най-вероятно няма да има никой в Лаба по това време на деня, така че звънни
на Марио Мишев (+359883402081),  за да ти отвори вратата отдалечено.

Тъй като звънецът ни се повреди и не съм сигурен дали момчетата успяха да
го поправят, можеш да използваш райберът на дясното крило на вратата, за да
блокираш затварянето ѝ, докато идват децата. Когато дойдат всички все пак е
препоръчително да се затвори.

Когато приключите, задължително звънни отново на Марио след като излезеш,
за да заключи.

Проекторът в лекционната е нагласен да работи срещу екрана, нагласяй му
позицията едва след като пуснеш картина от лаптопа, в общия случай няма да
се налага наместване. VGA кабелът се намира покрай музикалната уредба или
малкото бюро до екрана. Дистанционното е около проектора, а ако от него не
успееш да го включиш и изключиш, с ръка можеш да напипаш 3 кръгли копчета -
средното е това, което търсиш.

Климатикът работи постоянно и не се гаси. Ако прецениш, засили го (има
бутони върху него), но не забравяй да го върнеш към 22-23 при излизане.
Помещението вече се задържа с температура над 20 градуса.

Ако имаш други въпроси, отправяй ги към мен днес или към Марио утре.

По-здрави!