[Us] Курсовете на mampir

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Sun Mar 5 13:49:32 EET 2017

Курс или частен урок? Ако се занимава самосиндикално с някого е окей, ако е
с група от хора и той им преподава - тогава е на ръба. Реално спокойно
всеки може да дойде в помещението, където провежда той заниманията, та
реално не пречи да са там като група от хора, занимаващи си се с нещо
самосиндикално. Ако, обаче, той събира пари за този курс, без да плаща
такса на Лаба за това, нещата вече отиват оттатък приемливото.

Тъй поне си мисля аз.