[Us] Събрание на УС

Венцислав Атанасов user89 at gmail.com
Wed Mar 8 17:36:18 EET 2017

Здравейте,

За момента се сещам за:

- купуване на проектор
- чешмата в кухнята
- фолио което да се залепи върху табелите на манифактура
- да монтираме и втория прожектор

Мога да се заема и с четирите неща, стига да има съгласие от УС, и да
дадете повече информация какво да се купи по всяка от точките (ако може с
линк от онлайн магазин, точен модел или адрес (ако е офлайн магазина),
размери и т.н.)

Вчера говорих с Петко, че изглежда безотговорно да се пише в Гитхъб, как
някакви неща ще се случат и са ок да се случат, а никой да не прави нищо по
въпроса и да стоят така *с месеци*. Според него проблемът идва от там, че
не всички имат свободно време да се занимават с проблемите на лаба, докато
не станат критични/наложителни (т.е. нещо изгори, нещо се счупи окончателно
и т.н.). Аз за момента имам малко повече свободно време от останалите, и
бих се занимавал с такива битови проблеми, защото прекарвам не малко време
в Лаба, и смятам че е коректно да направя каквото зависи от мен, за да е
по-приятна и по-удобна обстановката там. Не знам другите на какво мнение са
по въпроса, и бих искал да го обсъдим на УС, но поради събитието, за което
писах в предишния мейл, няма да мога да присъствам.