[Us] Събрание на УС

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Thu Mar 9 11:46:48 EET 2017

Подкрепям случването и на 4-те точки, които си посочил, Венци.

Що се отнася до GitHub - това отразява текущата ангажираност на общността,
в която сме и ние от УС. Когато сме заети с други неща, тия задачи
изостават. Вероятно ще е хубаво в новия сайт някак повече да акцентираме
именно на наличните проблеми за решаване, та и хората да знаят в какво
могат евентуално да се включат, ако имат желание, също както ти правиш.

Който има други идеи в тая насока, нека казва.

> [...]
> не всички имат свободно време да се занимават с проблемите на лаба, докато
> не станат критични/наложителни (т.е. нещо изгори, нещо се счупи окончателно
> и т.н.). Аз за момента имам малко повече свободно време от останалите, и
> бих се занимавал с такива битови проблеми, защото прекарвам не малко време
> в Лаба, и смятам че е коректно да направя каквото зависи от мен, за да е
> по-приятна и по-удобна обстановката там. Не знам другите на какво мнение са
> по въпроса, и бих искал да го обсъдим на УС, но поради събитието, за което
> писах в предишния мейл, няма да мога да присъствам.

>>> 2. Провеждане на частни уроци в лаба
>>> 3. Идея за ползване на тавана на лаба за storage
>>> 4. Github issues