[Us] Fwd: CodingKids

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Fri Mar 24 09:16:49 EET 2017

Преди бяха coder dojo и събитията им бяха безплатни, а сега жената си води
нейна платена инициатива.

Ще протече курс по билкарство, за който лекциите ще се случват в Лаба, и с
другаря се разбрахме по 50 лева на лекция, понеже курсът му се състои от
супер-много други неща и е много трудно да се изчисли 30% от таксата,
предвид че имат лабораторни занимания, полева практика из планината и
посещения в БАН.

50 лева на 2-3 часово занятие как ви се струва?