[Us] Fwd: Столчета : )

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Mon Apr 23 15:07:57 EEST 2018

След известно пазарене и комуникация стигнахме до 120 лева сумарно с
фактура за 5-те най-хубави въртящи се стола. Въпросът е - как можем да ги
транспортираме преди петък? Столовете се намират близо до станция Жолио
Кюри, като най-вероятно не се разглабят, което би значело максимум по 2 в
кола. Някой ако се сеща за транспорт, който би струвал под 50 лева, или за
шафьор, който доброволно би ни помогнал - да свирка!