[Us] according to intentionally offensive language in use by initlab members

Nedko Arnaudov nedko at nedk.org
Mon Jul 23 21:28:07 EEST 2018

Здравейте лабъри,

След днес сутринта чудесно се бях успокоил че софийският хакерспейс
отново е добрата среда която харесвам и към която се чувствам че
принадлежа,... вижте сами, понеже накрая maniax препоръча да напиша това
писмо:

21:06 <maniax> polly: чудя се колко време ще ти трябва да се обидиш и да
излезеш
21:09 <ardavast> дееба завършения бюрократ е станал петко...
21:09 <ardavast> I approve
21:10 <polly> maniax: да не би да намекваш че тук се сипят обидни думи?
:)
21:11 <polly> ardavast: why you approve?
21:12 <maniax> polly: твърдя, че не разбираш какво значи контекст и че
твоят не е единствния на тоя свят
21:13 <polly> контекста да думите въведен от Сосюр ли реферираш?
21:13 <polly> а че моята реалност е различна от тази на всеки друг
човек, че и ейп, в никакъв случай не поставям по съмнение
21:14 <polly> да напусна място ако намеря за добре е според мен основна
свобода
21:15 <polly> с оглед корекциите в машините които Марио е направил, аз
все още се чувства част от инитлаб средата и не желая да я напускам
21:16 <maniax> ти си индивид, който се опитва да наложи собстевената си
реалност на останалите без мисъл
21:16 <maniax> та, fuck off, моля
21:17 <polly> изказването на мнение е свобода на словото, да псуваш
хората с аргумента че налагат своето мнение е...
21:17 <polly> да питам ли официално УС по този въпрос?
21:18 <polly> щото както изглежда каза, ще бъда напсуван, изглежда от
теб
21:18 <polly> при положение че съм изразил позицията си срещу
използването на точно тази фраза в негативен контекст
21:18 <polly> о.0
21:19 <maniax> и аз изразявам моята лична позиция
21:19 <maniax> питай УС официално по въпроса, явно някои неща трябва да
се изяснят така

Държа да отбележа че продължавам да смятам използването на такъв език за
неподходящо в една човешка среда. Разбира се, както надявам се е станало
ясно вече от позицията в ирц лога по-горе, имам право да не влизам във
irc въпросния канал и смятам да се въпзползвам от него. Надявам се
хората поне да не се държат така и при посещенията ми в инитлаба
физически.

Това някой лабър иска да ме псува, е негово право, разбира се.