[Us] Pentest sandbox

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Sat Mar 17 09:57:11 EET 2018

Ами... приеми, че нямат твърде високи нужди като за начало, а ако кажеш от
къде можем да вадим и ползваме техника, те сами ще си връзват кабели и ще
си правят настройки. Ако не ти се влиза във фейсбук, за да си говориш с
тях, другият вариант е Slack или евентуално да се чуете на някоя Hangouts
среща. Те са група от няма и седмица, тъй че не разчитай на някаква стройна
организация. Важното е, че искат да се събират, за да обменят опит някакъв,
кой колкото знае.