[Us] [core] Неприбрана техника - опънфест

Венцислав Атанасов user89 at gmail.com
Fri Dec 27 10:14:01 EET 2019

Сашо, накрая на първия мейл съм написал, че е мое лично мнение. Пратено е и
до УС, за да следите дискусията.

Точно докато разчиствахме и подреждахме кашоните в хаквариума с Точо снощи,
ми дойде музата да напиша оригиналния мейл, с който да се изясни статута на
хартисалите от Опънфест неща. Мисля че с Мариян се разбрахме за всичко, а
за което не е ясно - поемам ангажимент да снимам детайлно, за да се прецени
дали е Лаба, на Феста или на някой от членовете. Пак да кажа - изясняване с
цел да се прибере и подреди на правилното място, а не да се гони, дразни
или обижда някого.

В крайна сметка, мисля че проблемът нямаше да се появи, ако имаше малко
повече комуникация. Вместо да трябва да питам на кого и за какво са тия и
тия неща, ако някой (който знае статута им) беше пуснал един мейл до Лаба,
който обяснява кое остава за нас, каква е историята с тениските и молба да
подредим видео техниката, щеше да е прекрасно. Но както написах в предишен
мейл - стремя се към един перфектен свят, което не винаги може да е
реалност на практика. :)