[Us] Дневен ред за ОС 2019-03-16

Alex Milanov alex at i4web.biz
Thu Feb 14 15:30:48 EET 2019

Здравейте,

@ Владо, моя спомен е че в края се спряхме на датата 09.03.2019 са
събрание на УС.

Не обърнах внимание че мейла е за ОС и реших че просто е изместено
събрането на УС.

Иначе аз бях пропуснал момента с обсъждането на ОС в началото.

Относно общо събрание, отчети, избори ... Ако има някакъв срок който
така или иначе се пада

тази пролет, нищо не пречи да се спази.

За мен е важно, поне докато не излезем от червеното, да тръгнат нещата
откъм проекти, събития

инициативи да има по-често събирания на УС (не зависимо дали в този
състав или друг)

Вече като нещата са streamline-ати нищо не пречи срещите на УС да са в
рамките на 15мин - час.

Сашо

На 14.02.19 в 12:21, Венцислав Атанасов написа: