[Us] Дневен ред за ОС 2019-03-16

Alex Milanov alex at i4web.biz
Thu Feb 14 17:23:17 EET 2019

Явно всеки разбрал по нещо. :-)

Като привършвахме се сетихме че беше гласувано да се избира следваща
дата за УС, но не беше избрана.

За това нахълтахме при Владо и за да уточним датата. Веднага след ОС
мисля че е добро предложение.

С оглед на реалните действия, започнаха да се заформят по-често неделни
Tinkderdays/Човъркания в комбинация

с два пъти месечно Нещоправене мисля че е добро начало поне до ОС.

Поздрави от мен и до по-късно на тия, с които ще се видим на бордовите днес.

Сашо

На 14.02.19 в 17:10, Венцислав Атанасов написа: