[Us] Промени по инфраструктурата на лаба от Венци

Alex Milanov alex at i4web.biz
Mon Jul 1 13:56:38 EEST 2019

Здравейте и от мен,

Аз предлагам всички да си вземем time out, със или без медикаменти.

Независимо кой за какво е прав и кой крив със сигурност това не е подхода.

Като пипаш по неща който друг е изграждал със сигурност трява първо да си

се консултирал с този човек и като цяло трябва да има поне минимално
уважение

по работата, която са вършили хора преди теб.

Концепцията ми за хакатона беше да мапнем текущия сетъп, и да започнем

работа по докеризирана абстракция точно за да не чупим неща по него.

Със сигурност ако продължаваме напред трябва да преусмислим подхода

и как трябва и не трябва да се комуникира.

Аз със сигурност съм против конфротационния подход, най-малкото това

убива effort-а на тези които се опитват да случат разни неща, независимо

дали са текущи активни членове и ръчкат в момента или за ръчкали преди.

Ще дойда в лаба утре и сряда. Да видим дали може да върнем нещата в

работещ вид. И може би трябва да си направим едно общо събрание на лаба

и да преценим как ще се продължава напред.

Сашо