[Us] Ардуиновден - реклама на Роботев

Ivaylo Markov ivo at schupen.net
Fri Mar 15 22:59:09 EET 2019

(Full disclosure: работил съм една година в Роботев)
Според мен е ОК да се изложи банерът, все пак по някакъв начин подкрепят
събитието. Имам спомен, че вече сме го правили преди 2-3 години и не
виждам проблем да повторим.

За брошурите за хакатона също не виждам проблем, напротив - лаба би
трябвало да подкрепя такива събития.