[Us] Изнасяне на техника от Лабов сетъп извън Лаба

Венцислав Атанасов user89 at gmail.com
Tue Oct 29 12:29:27 EET 2019

Здравейте,

Доколкото разбрах от Иво, за Опънфест ще се ползват АП-тата от Инит Лаб,
като за времето през което се ползват, ще се поставят и настроят
алтернативни.

Тъй като не е искано официално разрешение от УС, самото изнасяне и
свалянето на текущите от сетъпа противоречи с решението на УС от 23.04.2019
г.

*- Оборудване, собственост на лаба или от сетъпи, се изнася след разрешение
на УС.*

Доколкото разбирам, Васил се занимава с тази работа в момента, и му
отправям официално предупреждение за неспазване на решенията на УС.

Ако някой смята че не съм прав или пиша това защото имам някакви
пристрастия, нека да се аргументира.

Поздрави,
Венци