[Us] временен сървър в лаба

Vasil Kolev vasil at ludost.net
Sun Sep 1 18:47:34 EEST 2019

Желязото се казва "кашон" и си отговаря на името, ще е престъпно да го
държим пуснато повече от месец, така или иначе... Там работата е просто
да се прехвърли всичко от него някъде, и да се угаси, и това може да
стане сравнително бързо.

Иначе, да, идеята ми беше, че лабът би трябвало да е ок да помогне на
хора от общността като linux-bg.org, но не ми се занимава да го правя
на въпрос.