[Us] временен сървър в лаба

Alex Milanov alex at i4web.biz
Sun Sep 1 18:40:54 EEST 2019

До колкото разбирам concern-a на Венци е че ще се остави за месец, но
може да се затлачи за неупоменато време.

Имаше идея да мислиме за опции за колокиране на устройства в лаба, не
знам дали сега е момента да го обсъждаме.

Ако наистина е за кратък срок и не пречи на текущия setup на лаба, мисля
че може да им помогнем без да слагаме

финансови условия. Аз ще съм на линия днес, но през седмицата няма да
мога да посрещам.

На 1.09.19 в 18:13, Венцислав Атанасов написа: