[Us] Подкрепа за "Мърчаево фън: байк & рън"

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Sun Sep 8 21:35:23 EEST 2019

Драсти,

Теодор Катранджиев ме попита, дали може да се направи презентация за
събитието и да пуснем някакво инфо в нета за състезанието. Ето го във фейса:

Ей това ми писа като подробности за мотивацията му да ни пита:

акцент - екология, разделно събиране на ресурси/отпадъци, природа, спорт
на поляната на феста ще пускаме филми и презентации
за мен лаба е едно гнездата на горните теми, та ми се види хубаво да се
представи с презентацийка, нещо. Ако няма кой да дойде, може да ми пратити
материал и аз да го представя.
[image: Teodor Katrandjiev]

[image: Teodor Katrandjiev]
От там нататък, ако може, да популяризирате събитието по вашите канали.
Следващо ниво (само за тарикати) - ако може да се включите (включат некви
хора) да участват на колелата или тичане/ходене.
И вече утопичния вариант - ако има и желаещи да се включат в дейностите в
събота - на подкрепителените пунктове, на поляната, разпъвания, сгъвания и
вс квот се сетиш.

А ако има и мераклий с техника и умения, да ни помогнат с заснемане -
камери, дронове, туй-онуй.

Какво мислите по въпроса?