[Us] Някой се абонира!

Vencislav Atanasov user89 at gmail.com
Mon Sep 23 15:55:43 EEST 2019

Здравей Христо,

За да членуваш в Инит Лаб не е нужно да имаш някакви конкретни знания
или опит в дадена сфера.
Ако досега не си идвал, може да се уговорим за идната седмица, когато
някой от членовете може да ти покаже Лаба и да ти обясни какви са ни
идеите за такова място. Аз лично ще съм свободен след 19:00 през
работните дни, но препоръчвам да потвърдиш кой ден желаеш да дойдеш, за
да си направим плановете.

Поздрави,

Венцислав