[Us] СПГЕ

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Thu Feb 6 10:53:16 EET 2020

Здрасти,

Заповядайте още този петък, запазил съм мястото в календара. Нямаме твърде
много зали, в които можем да съберем толкова хора, тъй че ще бъдете в
лекционната. Имаме бели дъски, маркери, имаме и разклонители бол. Тъй като
съм малко електро-неграмотен, можеш ли да ми кажеш ориентировъчно каква е
мощността на поялните станции, с които ще работите, за да съобразим
пожаробезопасността на мероприятието :)

https://initlab.org <http://initlab.org/>