[Us] Fwd: СПГЕ

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Fri Feb 7 14:10:44 EET 2020

FYI

https://initlab.org <http://initlab.org/>

---------- Forwarded message ---------
From: Дей Стоянов <dey.spge at gmail.com>
Date: Fri, Feb 7, 2020 at 11:59 AM
Subject: Re: [Us] СПГЕ
To: Vladimir Vassilev <vloo at initlab.org>

Здрасти!

Най-напред да изпратя обещаното описание:
*Мероприятията ще се организират всеки петък от 14.02.2020 г. между 16:15 и
19:00 ч.*

*Клубът по технологии има за цел да се придобият практически умения за
извършване на механичен и електрически монтаж, за реализиране на
електрически схеми, измерване на основни величини, като се спазват
условията за безопасна работа.*
*Основните подцели на мероприятията са:*
*o придобиване на знания и умения за безопасна работа с механични и
електрически инструменти и уреди;*
*o придобиване на умения за правилно включване и точно отчитане на
показанията на измервателните уреди;*
*o придобиване на умения за графично и аналитично представяне на
измерваните величини;*
*o самостоятелност и работа в група при изследване и анализиране на
процесите в електрическите вериги.*

Поялниците са с мощност между 30 и 60 W, в зависимост от модела, който
всеки ученик си е закупил. Реално не са от най-мощните, но и за целите на
занятията реално не са и необходими по-силни.

На този етап мисля, че това е от мен. Благодаря за информацията, всичко ще
ни свърши чудесна работа!
Единственото, което не предвидих, беше усложнената пътна обстановка покрай
снеговалежите. Вчера влаковете не се движиха (аз пътувам от гр. Своге за
работа) и не успях да стигна до работното си място. Вчера разговаряхме с
ръководството и ми пуснаха два дни платен годишен отпуск за вчера и днес
докато се нормализира пътната обстановка. Тъй като клубът е част от
ангажиментите ми в училище нямам право днес да проведа срещата си с
учениците, така че този петък се налага да пропуснем. За следващия ще сме
вече на линия. Благодаря за разбирането!

Поздрави,

*инж. Димитър Стоянов*
Учител по теоретично обучение
СПГ по електроника "Джон Атанасов"