[Us] Предложение за партньорство с DevStyler

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Thu Mar 5 18:52:04 EET 2020

Здравейте, Нора,

Бихте ли могла да посочите с някаква конкретика условията за партньорството
с вас? Причината да задавам такъв въпрос е относително проста - ние сме
екип от хора, които развиват и поддържат пространството в свободното си
време и е твърде вероятно да не успеем да отговорим на условията ви или да
бъдем доста нередовни в това отношение.

https://initlab.org <http://initlab.org/>