[Us] Прекратяване на договор

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Fri Feb 19 14:43:38 EET 2021

Привет,

От началото на март вече не би трябвало да имаме нужда от свързаност на ул.
Рила 6, ет. 2, но тъй като предизвестието е изпратено в средата на
февруари, март явно ще ни бъде последният фактуриран месец.

Разбирам, че проверката за възможността за свързване на новото място няма
да е тривиална, още повече пък самото свързване. Така или иначе ме съмнява,
че преди лятото ще можем да възобновим изцяло дейността си, за да имаме
съществена потребност от услугата, заради което можем да оставим
запитването висящо за сега, докато се установим трайно на мястото.

По-здрави,

Vladimir Vassilev
root @ init Lab
+359 885 448475