[Dict] Characters (en), Personnages (fr). Как да бъде на български?

Anton Stoychev antitoxic at gmail.com
Wed Sep 4 11:49:43 EEST 2013

Здравейте,

Валентин Ласков започна да превежда по Alaveteli. Обещания тестов сайт е
вече online:

http://bulgaria.alaveteli.org/new/test_authority

Понеже е предоставен тестов сайт засега като правим промени ще има нужда да
искам от MySociety (компанията зад първоначалния код) да качва промените.

Хубав първи протестен ден,
Антон

Anton Stoychev,
Internet Professional