[Dict] Превод на gnome-characters и gnome-online-accounts

Любомир Василев lyubomirv at abv.bg
Wed Sep 6 17:03:21 EEST 2017

Здравейте!

Пращам два превода.

1. „gnome-characters“ (нямаше превод досега):
Тъй като това ми е първият файл, ще дам малко подробности за
проверяващия. Ако някъде греша, моля, поправете ме:

  * Позволих си малко свобода при превода на името на програмата и на
    текстове с думата „application“, като „Character map application“,
    тъй успя да ми дойде добра идея как да съчетая „приложение“, „карта“
    и „знаци“, така че да не звуци дървено. Общо взето се придържах към
    „Таблица със знаци“, защото това знам като най-ползван превод на
    подобни програми;
  * „Characters Application started“ и „Characters Application exiting“
    са низове, които се извеждат в командния ред, когато пуснеш/спреш
    програмата оттам. Там също си позволих по-свободен превод;
  * „See Also“ е бутон, който показва подобни знаци на избрания, затова
    го преведох „Подобни“.

2. „gnome-online-accounts“: Довърших превода, като взех файла от тук
<https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-online-accounts/master/po/bg>.
(Кажете, ако това не е правилното място за вече започнати преводи.)

Извинявам се, че не обявих предварително, че вземам
„gnome-online-accounts“, но просто реших да видя колко има за превод и
го преведох.

И двата файла са прикачени към това писмо.

Поздрави,
Любо