[Us] Fwd: Коледно почистване на Лаба

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Thu Dec 15 00:24:10 EET 2016

Станалото - станало. Петко е прав за правилника, както и за състоянието на
насквариума от преди почивстването.  Вероятно е могло да се прояви повече
търпение за малките джунджурии, които са се сторили непотребни, но в
момента това вече не е обратимо, така че предлагам да не дълбаем повече в
това, а по-скоро да фокусираме мислите върху това как да не се случват
повече подобни инциденти. Нямам конкретна идея и в момента не мога да взема
позиция, защото виждам достатъчно разум и в двете страни, но вероятно ще
трябва като начало *да направим по-ясен рискът занемарени вещи да изчезнат,
в случай че биват изоставени в публичното пространство. *Други разсъждения
по въпроса?