[Us] Fwd: Коледно почистване на Лаба

Petko Bordjukov bordjukov at gmail.com
Thu Dec 15 00:26:47 EET 2016

On Wed, 14 Dec 2016 23:50:43 +0200,
Венцислав Атанасов wrote:

> Петко,
>
> Нещата които на някои изглеждат непотребни, за други може да имат
> стойност. Толкова ли беше трудно да изчакаш до края на седмицата, преди да
> изхвърлиш каквото и да било, при положение че ти самия си написал в първия
> мейл, че ще изчакаш?
>
> Дори и УС да има права да разчиства и изхвърля ненадписана техника, в случая се получи следното:
> 1. Пускаш мейл че след седмица ще се изхвърлят непотребни/ненадписани неща.
> 2. НЕ изчакваш срока, който самия ти си дал, и изхвърляш неща по твоя преценка.

Явно не съм се изразил достатъчно ясно в предишния си мейл – с Марио изхвърлихме
само каквото ни изглеждаше като *отпадък*. Вещите, снимани и посочени в мейла
още стоят и чакат в лаба. Всичко, което е изглеждало дори малко ценно, е или
прибрано, или стои и чака собствениците си в междинното помещение.

> 3. Обвиняваш членовете, че не са си надписали хардуера и затова е изхвърлен,
> въпреки че ти съзнателно не си спазил срока, който си дал.
>
> Тъпо, а?

Обвинявам вече бившите членове в неспазване на правилника на Лаба. Бележката към
това, че платката не е била надписана целеше да покаже, че по никакъв начин не
сме могли да я разграничим от отпадък.