[Us] Спазване или отмяна на т. 9 / секция Членство от Правилника на Лаба

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Tue Dec 27 14:30:00 EET 2016

Дубле, айде тогава да го говорим след НГ и да свалим правилото, щом тормози
повече, от колкото да помага. Може да го съчетаем с дорегистрирането на
Лаба, за което се надявам да имам достатъчно време междувременно.

С Йоана си говорих на живо вече, тя каза че няма проблеми, просто е
пропуснала този детайл от правилника.

По-здрави,

Vladimir Vassilev
root @ init Lab