[Us] Предложение - цени co-working

Alex Milanov alex at i4web.biz
Fri Jan 25 13:21:07 EET 2019

Здрасти,

Идеята за по-голяма гъвкавост при ползването на co-working офиса е добра.

Даже може да се пусне booking система, за да знаеш кое бюро кога е свободно.

Единствено бих направил уточнението, да е обвързано това само с
ползването на

офис стаята и може би конкретно бюрата които са там.

С идеята че трябва да запазиме хакерспейса, хакерспейс.

Има достатъчно co-working пространства в София.

Станислав и Йоан, всъщност са малко от хората, които ползват лаба по
предназначение -

работа по технически проект. Единствената бележка до колкото разбрах е
че си оставят техниката

там където е предназначено за co-working цели. Даже не мисля че е
проблем да ползват бюрата

като не са в употреба, стига да ги оставят в пригоден вид. Сега ако
някой друг ги букне за този

период ще трябва да се съобразят.

Camplight да, заприщват леко четвъртъците лекционната, но дори и през
по-натоварения

сезон, като нямаше места просто се изместих в Руби стаята да цъкам.

Момента там е също така свързан с цялостното ми наблюдение е че лаба се
ползва от леко

капсулирани групички и индивиди, които си действат по техните неща и
леко липсва момента

с cross pollination-a - обмена на идеи, skill-sharing-a, ... всъщност
нещата, които правят ценни

този тип пространства или клубове. Биха могли да организират някой друг
уъркшоп или пък

да направят презентация за техния модел на работа, спомням си също че
имаха интересен фреймуърк...

Та си мисля че трябва да се работи в тази посока - набирането на нови,
все пак проверени членове

на лаба. До колко си спомням като бях в Торонто в един от хакерспейсите
имаше правило че за да

станеш член трябва да има мисля че два които да ваучват за теб. Работата
по общи проекти,

организирането на уъркшопи, курсове, хакатони и други полезни и приятни
мероприятия. Общо

взето ползването на пространството по предназначение.

На 25.01.19 в 12:20, Венцислав Атанасов написа: