[Us] Реакция спрямо новите противоепидемични мерки

Vencislav Atanasov user89 at gmail.com
Wed Nov 25 12:26:33 EET 2020

Здравейте,

Позицията ми е следната:

1. Ако ще обявяваме нови мерки, нека да са минималните, които се
изискват по новата наредба, така че законно да не сме в нарушение.
Членовете ще преценят доколко им е важно да ходят в Лаба и колко им се
рискува. Против съм пълно заключване, понеже много хора имат лични вещи,
или им трябват общи такива (материали, инструменти и т.н.).

2. Много пъти са правени забележки на някои хора, но въпреки това не
стоят постоянно с маски. Не сме охрана, когато някой системно не спазва
мерките - най-голямото наказание ще е да му спрем достъпа. Можем като
по-леко наказание, само да го порицаваме публично в следващ мейл до
членовете. (от рода на: ... Преди да отидете в Лаба, проверете дали
Ивано/Пенчо/Драганчо не е там, защото имаме информация че не стои
постоянно с маска, и това може да застраши здравето Ви). Не знам дали
няма да се предизвика обратен ефект така, но се надявам че ми разбирате
идеята.