[Us] Реакция спрямо новите противоепидемични мерки

Alex Milanov alex at i4web.biz
Wed Nov 25 13:35:08 EET 2020

Здравейте,

Аз съм ок с 1.

Относно 2. - Публично порицаване не мисля че ще е адекватна мярка, поне
като първа стъпка.

На конкретния човек може в личен разговор да му се обясни учтиво, че
както всяка друга дейност застрашаваща здравето на околните,

неносенето на маска по време на пандемия особенно в конкретния случай,
където сме на първо място в света по смъртност (don't quote me on that)

просто няма да се толерира. Т.е. хваща се още веднъж без маска и губи
привилегията да си отключва и/или се обръща внимание на тези, които му
отключват, да не го правят.

Ако и това не е достатъчно обсъждаме конкретния случай и каква мярка ще
е адекватна.

Иначе чакам все още пречиствателя на въздух, като пристигне ще трябва да
го закараме до лаба.

Поздрави,

Сашо