[Us] Реакция спрямо новите противоепидемични мерки

Vencislav Atanasov user89 at gmail.com
Thu Nov 26 13:49:50 EET 2020

Тоест затягане на ограниченията, и наказване на нарушителите. Звучи
адекватно, единственото ми притеснение е, че няма как да енфорсваме
точка 4, защото ако е отключено и някой си работи в някое от
помещенията, всеки може да позвъни на телефонния номер на лаба, да влезе
и да не спазва мерките. В частност, някой който е наказан по точка 3.
Съотвено човека който е отключил, не може да е отговорен за това, или да
гони "госта".

just my 2 cents

Венци