[Us] Реакция спрямо новите противоепидемични мерки

Tocho Tochev tocho at tochev.net
Fri Nov 27 10:02:44 EET 2020

Здрасти,

Не се включвам, че търпя щети от положението (демек съм болен и не си
гледам компа).

 > 1. Забраняване на груповите мероприятия в Лаба. Не повече от 3-ма души в
 > помещение едновременно.
Според мен това което по едно време беше прието (и даже май е активно)
4ма човека в лекционанната, 2ма в руби/техническото е по-смислено.
Чудя се дали да не сложим и надписи пред стаите с ограниченията, да няма
недоразбрали.

 > 2. Без хранене в Лаба => постоянно с маски.
Ок съм.

 > 3. При два пъти заварване на човек, неспазващ мерките, му се отнемат
 > правата за достъп до Лаба, в случай че има такива.
Бих добавил "за 6 месеца".

 > 4. Външни лица (нечленове) задължително се запознават с тези правила от
 > довелия ги в Лаба член. Това значи и ограничаване на произволния
достъп на
 > нечленове, освен в случаите, когато са с член на Лаба, който ги познава.
+1

Поздрави,
   Точо