[Us] LanParty

Alex Milanov alex at i4web.biz
Fri Sep 4 13:47:22 EEST 2020

Давай.

Бройката е ориентировачна с идеята да може да спазваме разстояние и
другите мерки.

(Т.е. като дойде 11-тия няма да гоним 1-вия) Но пак е хубаво да гледаме
да се придържаме към нея.

Примерно обмислям да пусна следващото MIDI парти с RSVP за 7-8 човека.
Така че да има буфер

ако се появят случайно допълнително ентусиасти.

Ако си ок с това днес по-късно може да пуснем event-и

Какви игри обмисляш да цъкате и от колко часа?

Поздрави,

Сашо