[Dict] Двупосочен българско-английски речник във формат StarDict

Стоян Димитров stoyan at gmx.com
Tue Mar 24 18:11:09 EET 2020

     Честно казано текущата кодова таблица е меко казано неудобна, но
проблемът е, че промяната ѝ води след себе си до сериозни промени в
скриптовете. Но на първо време бих могъл да напиша кратко ръководство
как да се борави със скриптовете в среда с UTF-8.

     Не съм запознат с формата на данните, които използва компилираната
версия на помощника на БГ Офис, но ако форматът е текстов и лиценза го
позволява бих хвърлил едно око с цел добавяне към речниците.

     За изпращане на поправки можете да използвате и системата за
поддръжка в страницата на проекта
(https://sourceforge.net/p/bgoffice/bugs/).

С.

На 24.03.2020 г. в 16:42 ч., Petar Toushkov написа: