[Us] Fwd: Коледно почистване на Лаба

Венцислав Атанасов user89 at gmail.com
Thu Dec 15 01:13:12 EET 2016

Петко,

не разбирам дали се правиш, че не разбираш в кое е проблема, или наистина
не го разбираш. Не е в това, че искате да почистите, не е в това че сте
преместили и подредили вещите. Не е в това, че сте ги събрали. А че сте
определили кое е боклук и кое не е, без да се консултирате с никой друг. Не
е трудно - както можа да пуснеш мейл със снимките, така можеше да пуснеш
още един с текст "тези неща смятаме че са боклук, и ще ги изхвърлим".

Аз също подкрепям идеята за почистване, но ако е направено по правилния
начин. Владо е прав от една страна, че Лабът е публично пространство, и
никой не гарантира за това че ако нещо бъде оставено, ще се намери после.
Но практиката показва, че в почти всички случаи, нещата се намират, в
смисъл че няма крадци. Изключението е това което вие сте направили -
изхвърляте чужди вещи, независимо колко
маловажни/счупени/непотребни/неработещи са ви се сторили.

От видеото което ти самия си качил в YouTube (
https://www.youtube.com/watch?v=CuXbLiQTW6o), в купчината с така наречения
"отпадък" присъства дънна платка с неизвестен произход, и диспенсър за
вода. Лично за мен нито едно от двете неща не е за изхвърляне, защото
диспенсъра може да се ремонтира, а от дънната платка да се ползват работещи
електронни компоненти.

Относно това какво може да се направи, за да се избегант такива конфликти,
мога да предложа:
1. Да реализираме идеята с инвентаризация (софтуер + баркод принтер +
баркод скенер)
2. Да се изчаква поне една седмица след уведомяването при бъдещо почистване
и изхвърляне на неща
3. Да се обявява датата/датите за почистването поне 1 месец предварително

Така няма да има недоволни, хората ще могат да си направят плановете и дори
който има възможност - да се включи да помогне.

Венци

П.П. "обвинявам вече бивши членове" - бивши, защото ти го изгони с
постъпките си